piątek, 6 sierpnia 2010

43 - różne

Przyjechałam z wyjazdu, na którym miałam pracowicie dłubać tunikę z ananasami, ale rzeczywistość okazała się być inna. Nowa nitka o pięknym kolorze i fakturze plus nowy wzór szydełkowy daje w efekcie projekt, który... hmmm, no zobaczymy. Na razie udłubany fragment wygląda tak:


Kolor nitki w rzeczywistości jest piękniejszy; ponadto nitka ma delikatny połysk i efekt jest powalający :)

Ostatnio mało robię, bo wciągnęła mnie moja kolejna fascynacja - przetwory :) Wczoraj robiłam korniszony i paprykę marynowaną:

Jutro zamierzam zrobić ogórki kiszone i sałatki. W soboty pod moim domem jest targ, na którym nabywam produkty do przetwarzania. Taszczę torby z warzywami, a potem słoiki śmieją się do mnie z miejsc, w których stoją. A niestety w największych ilościach stoją pod stołem w kuchni. Mam niewiele półeczek, na których mieszczą się słoiki, a piwnica - nooo, teoretycznie byłaby świetna, ale mieszkają w niej pająki, które wywołują u mnie potworny wstręt. Szkoda, ale cóż :)

9 komentarzy:

  1. Obstawiam, na... poncho ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Ciekawie sie zapowiada.
    A na przetwory w tym roku sie zdenerwowałam i nie robie nic-no może z wyjątkiem winka i nalewek

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO! A co to będzie? Nie znam tego wzoru, a jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś cudnego się wyłania. Bardzo ciekawy wzór i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie zachwyciły przetwory. :-) No może niekoniecznie korniszony ale chętnie załapałabym się na jakiś "luksusowy" przepis np. na marynatę do mięs z okazji zbliżających się Świąt (tak, tak! Od przyszłego miesiąca zaczynam rozglądać się za prezentami świątecznymi :-) )
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Edit: nie marynatę tylko konfiturę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie :)
    A w przetworach też siedzę i to w ilościach hurtowych, stąd mało czasu na robótki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez panicznie boje sie pajakow... brrr...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń