niedziela, 17 maja 2009

1 - zaczynam


Dzięki 2owieczkom przełamałam swój lęk przed blogiem i probuję go tworzyć. Jak widać, na razie jest on dosyć prymitywny w formie, ale sądzę, że wkrotce to się zmieni.

Dziś skończyłam tunikę, znaną z internetu, prostą, ale efektowną. Jest to kolejna realizacja tego wzoru, jaką wydłubalam, przeznaczona dla przyjaciółki.


No i właśnie nie wiem, dlaczego zdjęcie poszło na samą górę...

Ponieważ nie umiem robic tylko jednej rzeczy, bawię się jeszcze z firaneczką:







Docelowo mają być dwie. Jedna już jest, druga się tworzy.









Dziś rano natomiast zaczęłam coś miękkiego i ażurowego z czarnej Luny.


I chyba tyle na początek...

9 komentarzy:

  1. Bloguj, Ticon, bo przynosi to trochę frajdy. No i zawsze wytworzy się jakaś grupa znajomych, bywająca czasem grupą wsparcia.
    Bloguj, a ja będę czytała ^__^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloguj i pokazuj wszystkie wyroby - dziergasz pięknie; jest się czym pochwalić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam ciebie dzięki moim statystykom.
    Skoro zwróciłaś się do mnie per Pani (zupełnie niepotrzebnie, bo raz że net etykieta jasno wypowiada się w tej sprawie, dwa że raczej jestem ze wszystkimi po imieniu - znajomi moich dzieci też tak do mnie się zwracają)jesteś dużo młodsza. I może dlatego ci się ta książka M. Rakusy nie spodobała.
    Powodzenia w pisaniu bloga. To naprawdę wciąga. Jedna rada, tak z własnego doświadczenia - jeżeli nie jesteś biegła w informatyce zapisuj sobie jak w jaki sposób zmieniłaś coś w wyglądzie bloga. Bo potem się to zapomina i jest kłopot jak znów się chce to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj wśród blogujących! Fajny poczatek- śliczna tunika. Będę tu zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo halo -czekam i czekam a tu nie ma nic nowego na Twojej stronie!? Twoja fanka a zwłaszcza tego co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny u mnie i gratuluje takich pieknych dziergadełek :-) Pozdrawiam klikaf

    OdpowiedzUsuń
  7. puk puk. Czy mnie jeszcze pamiętasz? Dodałam przedrostek do mojego starego ts-owskiego nicku bo byl zajęty. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. puk puk to jeszcze raz ja- czyli zolwjaninka tzn janinka z ts

    OdpowiedzUsuń